top of page
Search

з останнього

я – жовток у твоєму вікні, у своєму, напевно, так само.

я тремчу на повітрі без шапки і без кольорів.

та ще вірю, що десь у торішньому листі, в насінні сезаму,

у збентеженнях, станціях, нішах, заглибинах снів,

в будяках, реп’яхах і зерні, що на землю не впало,

у надламаних стеблах, у центрах землі і кори,

є ще крихта гаряча і жовта, як літній світанок,

вірю так, як друїд у гілля, як Ясон у настання зорі

я – напевно, струна, що її натягли так безладно

на перетині рук, на перетині душ і основ.

я повірила в жовтий у січні, а ще би... та ладно.

Надто важко повірить у тиху всевишню любов.

буде холодно й терпко. Стечуть мої ранки по стінах.

я лишусь серед січня, без шапки, в спокусі спокус

Двері – он. Я готую вже інше насіння,

тільки грюкни дверима і йди, я уже не дивлюсь.

Я беру те насіння, годую безколірний січень,

Із руки, як шпака, що заснув і забув одлетіть.

Гей, птахи, і усякі потвори, і демони, й монстри, і звірі – беріть свої крихти!..

І ідіть, і ідіть, і ідіть. Десь ідіть.



8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page