top of page
Search

Відпустка кози

Updated: Apr 7, 2020

Рано-вранці у росі

Я признавсь своїй козі:

- Дорога моя козо,

Я одчув, що Пікасо

У моїй душі живе,

Треба пробувать нове.

Ось настала слушна мить:

Хочу твій портрет створить.

Вуха, роги, погляд твій...

Ти не смикайся, а стій.

Від кілочка одіп’яв –

В кадрі щоб не заважав...

А з козиці в той же час

Наче став якийсь пегас.

Он уже кудись тіка –

Усмалила драпака.

Як і більшість свійських кіз,

Спершу влізла в верболіз.

Тільки я примірив зір,

Як козище – клятий звір –

Вже було у рогозі.

Так і вір ото козі.

Ну хай буде вже рогіз.

Це пейзажний імпровіз.

Тільки витяг акварель...

Ділась де моя модель?

Вже її і слід пропав,

Знов десь зникла поміж трав.

Ту козу з-за споришів

І порічкових кущів,

Буряків і бур’янів

я не бачив і згубив...

- Постривай, кому кажу!

А то мамі розкажу!

Я ж натхненний Аполлон!..

А коза тим часом он

сіла у пустий вагон,

перетнула в нім кордон,

там заскочила в літак

і мені гука: good luck!

На Гаваї, тільки так!

Ляжу одпочить в гамак...

Надоїв мені рогіз!

Кращого життя для кіз!

- Ти ж худоба, ти коза!

Повернись мені назад!

- Ну оце вже точно ні,

Надоїло все мені,

Все вам молоко давай...

Утомилась я і край!

Цілі дні у рогозі...

У відпустку час козі.

І коза вже в вишині

Копитом маха мені.

На Гаваях – тільки ж так!

Вийшла і лягла в гамак.

Як я міг лишить козу?

Витер я тоді сльозу...

Що ж робити? Сто чортів!

Я за нею полетів...

Пальми, море і коктейль...

Там лежить моя модель –

Зі зручного гамака

Вже нікуди не тіка.

- Кращий буде тут пейзаж,

Ти мені зроби масаж!

А тоді бери берет

Й можеш малювать патрет!



5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page