top of page
Search

Домашня тварина

Updated: Apr 7, 2020

Зацікавлена до краю

Все чекаю і чекаю

Коли буде вже можливість

Нам Забуть про бережливість

І купити бегемота

До наступної суботи

Догляд я візьму на себе

Він мені страшенно треба

Не кота і не єнота,

Мені треба бегемота

Настелю йому соломи

У сараї коло дому

З кавуна зроблю салату –

Бегемота годувати,

І читатиму щоднини

Я йому книжки осінні.

Я зроблю йому калюжі –

Він мені потрібен дуже

І не кіт і не єнот –

Дуже треба бегемот!

Скільки коштують, цікаво,

Бегемоти у Варшаві?

А в Черкасах чи у Луцьку

Бегемоти продаються?

щоб купити бегемота

до наступної суботи

мабуть, треба буде доти

походити на роботу.

Як не зможу я в суботу

Забирати бегемота,

Продавці тоді хай знають –

Бандероллю присилають!



4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page