top of page
Search

Географія борсучачого діда

Updated: Apr 7, 2020

Онучата-борсучата

Географію вивчати

Узялися на осонні,

Та були одразу сонні.

Є у них, на щастя, дід,

Що об’їздив всенький світ.

Тож бабуся каже: Гнате!

Ти піди оно за хату,

Поможи своїм онукам

Прокусить граніт науки.

Не сиди мені без діла!

Спогад хай розправить крила...

Поки цмулиш тую каву

Поможи їм, будь ласкавий...

Дід борсучий каже: діти!

Досить вам отут галдіти,

Як відомо, в діда Гната

Біографія багата.

Я, кажу вам, був усюди,

Де не їздять навіть люди,

У Бутані й Тегерані,

І в Новому Орлеані,

В Гонолулу і Техасі,

Коста-Ріці й Гондурасі,

У Парижі і у Чилі,

Де панянки дуже милі,

У Ірані й Пакистані,

І на київськім Майдані,

Був на Кубі, у Флориді,

Ще й заїхав в Антарктиду.

Я рибалив в Амазонці,

В Чаді смажився на сонці,

У Гвінею через Конго

Я заскочив ненадовго,

Їв сосиски у Берліні,

В Україні спав на сіні,

Танцював я на Ямайці

У самих трусах і майці,

Ну а ще, кому цікаво,

У Стамбулі пив я каву,

А тоді надів панаму

І поїхав у Панаму,

У Норвегії я гордій

Бачив скелі і фіорди.

Ще заїхав на часину

У спекотну Аргентину,

У Китаї бачив храми,

Їв вечерю паличками,

Я дружив із йогом в Делі –

Вчивсь робити позу скелі.

Якось посеред Ла-маншу

Я зустрів бабусю вашу:

Правила вона човенцем,

Полонила моє серце...

До самої Гваделупи

Ми уже пливли укупі.

- І так далі в тому ж дусі, -

Раптом втрутилась бабуся.

Гарантую вам, онуки,

Мандрувать – то класна штука.

Ті місця відвідин варті...

Ну ж бо їх знайдіть на карті!


3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page