top of page
Search

Гастрономічна мандрівка

Трамвай прорізає вулиці легко

Як ніж розігріте масло

Стікаю збігаю по вулицях наче кров по венах

Спадає шарами утома

Не вдома я зовсім не вдома

Не вдома

Не вдома

Бруківки луска на вулиць хребтах

Змінює напрям наводить жах

Прорізай мене наче торт

Прорізай всі мої шари

Шари чужих міст, що вже стали

мене частиною

моїми тілами астральними

Перетворили мене на наполеон

Запахи хліба й землі скрики і гавкіт собак

Панки русалки і пам’ятні знаки

Так чи не так?

Розтинай усі мої шари

Поки ніж не дзенькне об дно

Тарілки-Місяця

Хурма ліхтарів

Іще не дозріла, щоб впасти

Рейки трамвайні - натягнені струни і нерви

Може, весняні дракони десь у верхів’ях склепінь

Чекають на гарну погоду,

Чекають, поки озветься якась струна?

Щоб вийти нарешті.

Може, під бруком живуть підземні бобри

Ставлять там греблі і ще хтозна-які підземелля

Може.

Може.

Вголос гадати негоже

Бо ніч бо розтоплене масло бо брук

Усе це таке чуже

І так легко його розколоти -

Наче горіх.

Це місто – кавалок сиру

З багатьма входами але без виходів

Вони проростають одна в одну ці завулки і переходи

Наче коріння. Чи сир

Я також кавалок сиру

І стільки згуків і звуків завулків і вулиць всередині

Паралельно існує

Самостійно. Без мене

За всі ці роки

крізь які

нам видається усе таким навпаки

Ніколи ніщо не було досконалим але як складно у це повірити

Може, ніж об тарілку цієї ночі таки не дзенькне

Бо зараз я, мабуть, не що інше

Як київський торт,

З крамнички на площі

навпроти автовокзалу.



2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page